FRASE DEL DIA

dilluns, 8 de juny del 2015

NO US DIC ADÉU; US DONO LES GRÀCIES

Hola de nou bloggers,

S'acaba el curs 2014-2015, però també s'acaba la unió d'un grup d'amics que, des dels 3 anyets, anem agafats de la mà durant aquest llarg viatge cap a un futur millor. Un curs ple d'entrebancs, però sobretot, de bons moments compartits amb els meus amics, i que a dia d'avui, ja els considero part de la meva vida.

Pel que fa la informàtica, un curs ple d'aprenentatge i que m'ha fet gaudir del món de la tecnologia. He après com programar un robot, com crear una pàgina web, com crear un blog, etc. Resumiria l'assignatura, com l'any informàtic de la meva vida, ja que l'he utilitzat dia a dia i m'ha ajudat en diverses tasques de treball.

Per altra banda, el curs acaba de la millor manera possible, amb una festa i un viatge que espero que sigui per recordar. Passaré aquests últims dies amb els que he passat tota la vida, és a dir, amb els que he compartit rialles, plors, decepcions, alegries i infinites experiències per recordar.

Per acabar només dir GRÀCIES, GRÀCIES I GRÀCIES per fer-me feliç i portar un somrirure d'orella a orella cada dia que us veig. Us estimo!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada